Competitie (15 jaar en ouder)

De competitie van de heren is op woensdag om19:00 uur en start op woensdag 24 april. De competitie van de dames is op donderdag om 19:00 uur en start op 25 april.

De competitie van de heren wordt verzorgt door Sjirk Rolsma. Aanmelden kan (eenmalig) via 0515-231365 of 06-17174139.
Indien je je wilt afmelden dan kan dit op woensdag voor 13:00 uur bij Sjirk, via een van bovenstaande telefoonnummers.

De competitie van de dames wordt verzorgt door de damescommissie. Aanmelden kan via de leden-app van het dames kaatsen, op woensdag voor 18:00 uur.

De inleg voor zowel de dames als de heren bedraagt €10,- per seizoen. Wij verzoeken iedereen dit tijdens de eerste competitie-avond te voldoen.
Incidenteel meedoen aan de competitie bedraagt € 1,= per avond.

Training dames en heren

Naar verwachting worden er later dit seizoen weer een aantal trainingen verzorgd door Geert Wijma. De trainingen vinden plaats op woensdag avond van 18:15 tot 19:00 uur.

Verder info over de start van de trainingen volgt binnenkort.