De club van 25 is opgericht in 2005. Wanneer u lid bent van de club van 25 steunt u de kaatsvereniging. Dit geeft ons bijvoorbeeld de mogelijkheid nieuwe trainingsmaterialen aan te schaffen. Het geeft u bovendien recht op deelname aan de Makkumer Merke Ledenpartij!

Elk jaar in maart organiseren we een ledenvergadering waarin de leden een besluit nemen over de bestemming van de gelden die uit de voorstellen van zowel het Hoofdbestuur als het Jeugdbestuur gekomen zijn.

Wilt u ook lid worden? Dat kan voor slechts € 25,00 per jaar!
U kunt zich als bedrijf of individu aanmelden bij de secretaresse van de “Club van 25”.

• Voorzitter: Sjirk Rolsma
  • Secretaresse en penningmeester: Toos van As
  • PR zaken: Henk Bonthuis

Machtingsformulier Club van 25

Voor jeugdleden tot 18 jaar dient één van de ouders of verzorgers mede te ondertekenen. Alleen volledig ingevulde formulieren worden in behandeling genomen.

Naam(Vereist)
E-mailadres(Vereist)
Adres(Vereist)
DD dash MM dash JJJJ
Akkoord machtiging(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.