Op zaterdag 9 september eindelijk tijd voor het Kaatskamp. Corona had de afgelopen jaten roet in het eten gegooid maar nu was het dan zover. We konden ons geen beter weer wensen want de zon scheen volop soms wel iets teveel.Het thema was expeditie Robinson. Om half 10 druppelden de eerste deelnemers binnen velen kwamen wat lateri.v.m. voetbal. Tot het eten vermaakten ze zich met allerlei waterspelletjes. Ook Klaas Dijkstra kwam later maar hij moest op de tafel want hij was jarig en werd toegezongen uit volle boest. Na het eten soep ( gemaakt door Sylvia) met broodjes knak begonnen we om half 2 met de zeskamp. Iedere groep had een schooljeugd als leiding en petje af hiervoor dit deden ze top. Voetbalsjoelen, vier op een rij , Airhockey en de funslang werden eerst gespeeld. Daarna moest iedere groep vuur proberen te maken. Dit lukte niet iedereen maar het was Alex die iedere groep hield. Zo kon iedereen genieten van geroosterde marshmellows. Daarna de stormbaan beklimmen wat geen makkie was met deze hitte. Daarna moest er natuurlijk water bij zodat een ieder nat van de stormbaan afkwam. Daarna kwamen enkele ouders die in de hitte pannenkoeken voor ons hadden gebakken. Hier werd gretig ,veel en snel van gegeten. Ouders bedankt!!! s, Avonds was er een puzzeltocht door Makkum dit werd een groot succes. Daarna voor sommigen naar huis en de rest van de jongste deelnemers naar de loods om te gaan slapen (haha). De oudste groep genoot nog van een hapje en een drankje met de leiding buiten. Hierover verder geen mededelingen maar gezellig was het wel nog steeds buikpijn van het lachen. Ook voor hen werd het toen bedtijd maar de nacht werd zeer kort door enkele misslijke kinderen die verdeeld over de nacht werden opgehaald of thuisgebracht. Om half 5 sliep iedereen eindelijk maar om 7 uur waren de eersten ook weer wakker. Met veel minder dan verwacht begonnen we aan het ontbijt maar echt honger hadden de meesten niet. Daarna de loods opruimen(uitmesten)  , stoelendans en koningsbal  kon een ieder huiswaarts keren. Maar om 11.00 stonden ze wwer op het veld want het was tijd voor de laatste ledenpartij. Alle deelnemers kregen een shirt en bidon als aandenken. Sara de Witte ging met de wisselbokaal naar huius die iedre jaar aan hey ‘Liefste”kind word uitgereikt. Klaas Pier, Anouk , Anja bedankt voor de reuze organisatie!!! Riki, Jesse en Luuk bedankt voor jullie hulp.