Zondag 10 september de laatste ledenpartij. Onder zeer warme omstandigheden starten deze dag.

Bij de dames 7 parturen op de lijst. In de 1ste omloop 2 spannende partijen die beide op 5-5 eindigden.

In de winnaarsronde kaatsten voor een plek in de finale Mirjam & Evelien tegen Anna & Geertina dit werd 5-4 6/0.

De andere halve finale tussen Indy & Rixt tegen Riki, Christina en Yildau werd eenzijdig gewonnen door Indy & Rixt met 5-0.

De finale werd ook niet spannend weer 5-0 voor Indy & Rixt tegen deze 2 was vandaag niet te kaatsen. Voor hen de welverdiende krans.

In de herkansing kwamen Mare 7 Grietje met een staand nummer in de finale waar ze het opnamen tegen Anja & Mirte een spannende strijd die met 5-4 6/6 door Anja & Mirte werd gewonnen. Voor Anja was dit toch wel een geweldige prijs aangezien zij een zware kaatskampnacht achter de rug had.

Indy Tuinier

Rixt van der Bles

Mirjam Oostenveld

Evelien Schakel

1ste prijs herkansing

Anja Oostenveld

Mirte Jansen

Bij de Heren 10 parturen op de lijst. Hier in de 1ste omloop was er 1 verassing het partuur dat op voorhand favoriet was verloor. Het “favoriete “partuur Jelle, Leon en Sjoerd verloren van Bauke, Aise en Rudmer.

In de winnaarsronde een spannende partij tussen Bauke c.s. tegen Jan, Evert en Luuk die weer door Bauke en maten werd gewonnen, en zo een plek in de finale kregen.

De halve finale tussen Ingmar, Eelke en Sietse tegen Klaas pier, Tom en Sander waren het Ingmar c.s. die een voorsprong namen maar de winst was voor het andere partuur van Klaas Pier.

De finale werd niet echt spannend met 5-2 waren de kransen voor Klaas Pier, Tom en Sander. Ook voor Klaas Pier netjes na ook een zware kaatskamp nacht.

In de herkansing de halve finale tussen Tjitte, Simon en Lars tegen Lennart, Xander en Siebren werd door Lennart c.s. gewonnen. Met de mededeling dat Lennart door een blessure uitviel en werd vervangen door Clive. In de finale namen Clive c.s. het op tegen Jelle, Leon en Sjoerd. Laatstgenoemden maakten hun favorietenrol waar door de finale met 5-0 te winnen.

Klaas Pier Folkertsma, Tom Algera en Sander van der Wal

Bauke Hiemstra, Aise Gielstra en Rudmer Postma

3de  prijs

Ingmar Wijma, Eelke Reinsma en Sietse Lenters

1ste prijs herkansing

Jelle Attema, Leon Smink en Sjoerd Gielstra

2de prijs herkansing

Lennart Adema(vervangen door Clive van der Weerdt), Xander Nauta en Siebren Hoekstra

Deze partij werd gesponsord door Café de Belboei.

Kransen werden aangeboden door Sanco Processing.

Na afloop van de partij eerst een huldiging met daarna nog een stukje muziek.

Een mooie afsluiting waarbij we alle vrijwilligers en sponsoren en besturen willen bedanken voor hun inzet en tot in 2024!!