Van vrijdag 19 tot en met dinsdag 23 juli staat de 131ste Makkumer Merke gepland! Een evenement waar we met zijn allen weer enorm naar uitkijken. Verder informatie over de invulling van deze 131ste Makkumer Merke volgt in de loop van het seizoen.

Daarnaast willen wij u graag wijzen op een aantal huisregels.

1. Bij het betreden van het evenemententerrein gaat u akkoord en verplicht u uzelf aan deze regels te houden.
  2. Dit evenemententerrein betreedt u op eigen risico.
  3. Bij het betreden van het evenemententerrein kunt u worden gefouilleerd.
  4. Tassen en/of rugzakken kunnen gecontroleerd worden.
  5. Er wordt geen alcohol geschonken aan jongeren onder de 18 jaar. Bij twijfel wordt er naar een ID-bewijs gevraagd.
  6. Het is niet toegestaan alcohol door te geven aan jongeren onder 18 jaar.
  7. U gaat akkoord met het dragen van polsbandjes (roze/groen) verstrekt door de commissie.
  8. Eigen meegebrachte consumpties in glaswerk zijn niet toegestaan.
  9. De hardcubs/plasticbekers zijn eigendom van de kaatsvereniging. Het is niet toegestaan om het terrein met deze plastic bekers te verlaten.
  10. Ongewenste intimiteiten, agressie of racisme worden niet getolereerd.
  11. Het is verboden om drugs, lachgas of wapens mee het evenemententerrein op te nemen. Dit wordt direct in beslag genomen.
  12. Roken in de tent is niet toegestaan.
  13. U dient altijd de instructies van het barpersoneel, de beveiliging, de tentcommissie en het bestuur op te volgen in het belang van u eigen veiligheid.
  14. Bij het betreden van het evenemententerrein gaat u akkoord met het maken van foto – of videobeelden welke door de organisatie gebruikt kunnen worden voor
  15. De organisatie is niet verantwoordelijk voor schade, diefstal of eventueel letsel als gevolg van uw bezoek aan de (kaats-)activiteiten, feesten in de tent of de openbare weg rondom het evenemententerrein.