Onder zonnige omstandigheden los met 12 parturen op de lijst.

In de 2de omloop de parturen van Andre, Jan en Yannick tegen Jesse, Jeroen en Hendrik. Een spannende partij die eindigde in 5-5 6/4 in het voordeel van partuur Andre.

Het partuur van Marten, Hyltje en Jelmer namen het op tegen Jelle, Frits en Klaas Pier een partij met alles aan de hang in het voordeel van partuur Jelle.

Het partuur van Germ, Redmer en Pieter namen het op tegen Gerard, Thom en Lennart. Het partuur van Germ won dit vrij eenvoudig met 5-1.

In de halve finale het partuur van Andre tegen het partuur van Jelle. Het werd geen partij en Jelle c.s. wonnen met 0-5.

De finale tussen Germ, Hyltje(ingevallen voor Redmer) en Pieter waren oppermachtig en wonnen met 5-1 6/6 tegen Jelle, Frits en Klaas Pier.

De scheidsrechter van deze dag was Sipke Hiemstra

UITSLAG

1ste prijs

Germ Epema Arum