Op zondag 30 juni met fantastisch kaatsweer gingen we om 11.00 uur los met Pearkekeatsen.

Er stonden 12 pearkes op de lijst.

In de 1ste omloop geen echte spannende partijen.

In de winnaarsronde een spannende partij in de 2de omloop tussen Leo & Willemijn tegen Leon & Anja. Eerstgenoemden wonnen met 5-5 4/6.

In de halve finale namen Emiel & Mirjam het op tegen Leon & Anja. Het werd een zeer makkelijke overwinning voor Emiel & Mirjam.

In de finale waren het Hyltje & Christina die moesten opnemen tegen Emiel & Mirjam.

Hyltje c.s. namen een 4-0 voorsprong maar toen kwamen Emielc.s. op gang en kregen Hyltje & Christina geen eerst meer. Bij  5-4 6/4 waren het Emiel en Mirjam die met de krans naar huis mochten fietsen.

In de herkansing in de 2de omloop een familieonderonsje tussen Jacob & Anna tegen Luc & Boukje waar de eerstgenoemden de strijd wonnen.

In de halve finale mochten Jacob c.s. het opnemen tegen Duncan & Lieke. Duncan & Lieke waren de sterksten en stoomden door naar de finale. Daar namen ze het op tegen Sander & Wies.

Het werd en mooie spannende finale met alles aan de hang. Duncan c.s. wonnen de partij.

UITSLAG

1ste prijs Emiel Wijma en Mirjam Oostenveld

2de prijs Hyltje Bosma en Christina van der Weerdt

3de prijs Leon Smink en Anja Oostenveld