Op de lijst12 parturen. Het was voor het eerst in weken dat de kaatsers onder zeer warme omstandigheden moesten kaatsen.

Er was geen enkele afzegging en er werd fanatiek gekaatst.

In de 2de omloop had het partuur van Steven, René en Tjisse geen moeite met het partuur van Remmelt, Jelle en Jan Tymen.

Paul, Gerben en Pieter Jan kaatsten tegen  Johan, Hessel en Rick. Het partuur van Paul wint dit.

Het partuur van Auke, Jorn Lars en Klaas Pier kwamen tekort tegen Menno, Teake en Jan. En hierbij een finale plek voor hun.

In de halve finale het partuur van Steven tegen het partuur van Paul.

Het partuur van Paul nam een voorsprong van 2 eersten. Maar het partuur van Steven knokten zich terug naar 3-2. En ook het volgende eerst is voor Steven c.s. En ze nemen ook de 5-2 voorsprong.

Met 5-2 6/4 een plek in de finale voor Steven c.s.

De finale werd vrij eenzijdig binnen no time 3 schone eersten voor het partuur van Steven. En ook het volgende bordje is voor hen.  Het partuur van Menno komt er niet aan te pas ze pakten ook de schone 5 eersten. Maar het partuur van Menno pakte ook hun 1ste bordje . Maar met sterk opslagwerk van Tjisse het winnende bordje ook voor hen.

UITSLAG

Steven Koster Tzum

René de Haan Leeuwarden

Tjisse Steenstra Bitgummole (K)