Gebr. Smink partij.

Off. KNKB Meisjes d.e.l.

Onder zeer zonnige omstandigheden starten we iets voor 10 uur met 10 parturen op de lijst.

Om 12.30 uur was de laatste partij in de  1ste omloop nog  afgerond.

In de winnaarsronde nemen Rixt, Linda en Fianne nemen het op tegen Sophie, Martsen en Douwina.

Partuur van Rixt winnen dit met 5-1. Ze treden nu aan tegen Mare, Inez en Ymke. De winnaar heeft een plekje in de finale. Het partuur van Rixt c.s. waren oppermachtig op en uit ze wonnen met 5-1 6/2. En zij dus op naar de finale.

Voor een plek in de finale kaatsten Ilja, Manouk en Anna Lotte tegen Greetje, Minke en Noelle.

Een spannende partij waar het partuur van Ilja een voorsprong nam maar Greetje c.s. kwamen sterk terug en wonnen uiteindelijk met 5-5 6/4.

De finale tussen Rixt c.s. tegen Greetje c.s. Het partuur van Rixt neemt de leiding en geeft dit niet meer uit handen. Bij 5-1 6/6 de kransen voor de  sterk kaatsende Rixt, Linda en Fianne.

In de herkansing in de halve finale Suzanne, Lyanne en Sibrig tegen Aniek, Lieke en Berber.

Het partuur van Aniek c.s. waren sterk aan het kaatsen en wonnen de partij met 5-1 en daarmee een plek in de finale. Daar nemen ze het op tegen Ilse, Karina en Jelly.

Het partuur van Ilse neemt een 5-2 voorsprong. Het partuur van Aniek lijkt wat uitgekaatst. Ze pakken nog een bordje maar met 5-3 6/2 de winst voor Ilse, Karina en Jelly.

De leiding was deze dag in handen van Andries Smink.

Prijzen aangeboden door Schilders- en afwerkingsbedrijf Gebr. Smink.

Kransen aangeboden door Blom Ynien

UITSLAG WINNAARSRONDE