Op deze zonnige dag starten we met 14 partuur op de lijst. Helaas 1 afmelding van partuur Nanninga door blessure.

In de 2de omloop André, Pieter Jan en Thomas tegen Jelte-Pieter, Hyltje en Martijn. Het partuur van André won dit vrij eenvoudig.

Partuur Gerard, Tjerk en Klaas Pier tegen Jesse, Yannick en Remco was een eenvoudige prooi voor partuur Gerard.

Thom, Jurre en Verry nemen het op tegen Patrick, Rutger en Brent. Een gelijk opgaande strijd die eindig in 5-5 2/6 in het voordeel van Patrick c.s.

In de 1ste halve finale Redmer, Haye Jan en Jari tegen André c.s. André c.s. nemen de voorsprong maar het wordt ook weer 3-3. Het zevende eerst is voor c.s. Redmer .

De eerste 5 bordjes zijn ook voor Redmer c.s. Maar het werd ook weer 5-5 en alles aan de hang was het resultaat van een prachtige partij. De winst voor Redmer en maten.

In de andere halve finale het partuur van Gerard tegen Patrick. Het partuur van Gerard neemt een 4-1 voorsprong  maar het wordt 4-2.

Het 7de eerst voor partuur Gerard. Maar het achtste eerst is voor het partuur van Patrick 5-3. Bij 5-3 6/0 de winst voor Gerard c.s.

De finale tussen Gerard en Redmer ging in het begin lekker gelijk op. Maar na 3-3 nam het partuur van Redmer een 5-3 voorsprong.

Bij 5-3 6/6 de winst voor Redmer, Haye Jan en Jari.

Om half 5 reikte de voorzitter de prijzen uit na een geslaagde dag

De scheids van deze dag was Henk van der Zee.

De prijzen werden aangeboden door Koninklijke Tichelaar & KV Makkum

Kransen aangeboden door Nynke Kapsalon & Beauty en Tineke Jorritsma in – en externe communicatie.

Redmer Zaagemans Witmarsum

Haye Jan Nicolai Britsum