De dag begon regenachtig en het werd later ook zeer onstuimig maar dit deerde de kaats(t)ers niet.

Iets later dan gepland werden de 1ste ballen naar en uit het perk geslagen.

Op de lijst stonden 25 partuur met vele” nieuwe aanstormende” kaatstalenten.

Na de 1ste omloop kaatsten de winnaars in de A klasse en de verliezers in de B klasse.

In de A klasse in de 3de omloop Rick, Durk en Wies tegen Leo, Stefan en Grietje. Het partuur ven Rick won met 5-4.

Het partuur van Klaas, Boukje en Winnie namen het op tegen Ingmar, Jakke en Mirte. Hier bleek het partuur van Klaas te sterk zij wonnen de partij vrij eenvoudig.

Menno, Harm Jan en Niek kaatsten tegen Emiel, Kim en Iris laatstgenoemden wonnen deze partij.

De halve finale tussen Jan, Roy en Maartje tegen het partuur van Rick werd een overwinning voor Jan en zijn maten.

De andere halve finale tussen Klaas c.s. tegen Emiel c.s. werd na een mooie strijd gewonnen door Emiel c.s.

De finale tussen partuur Jan tegen partuur Emiel werd bij een stand van 5-3 6/0 gewonnen door jan, Roy en Maartje.

In de B klasse in de halve finale het partuur van Klaas D., Indy en Remko tegen Eelke, Jesse en Pietie. Er werd gestreden voor ieder punt maar het was het partuur van Eelke dat aan het langste eind trok.

In de finale namen zij het op tegen Jouke, Sem en Djento. Het partuur van Jouke was te sterk en wonnen m et 5-1 .

UITSLAG A KLASSE

1ste prijs Jan Hiemstra (K), Roy Hoekstra en Maartje Kalt

2de prijs Emiel Wijma, Kim Mollinga en Iris de Witte

3de prijs Rick van der Weerdt, Durk Dijkstra en Wies Attema

3de prijs Klaas Bosma, Boukje Bosma en Winnie de Boer

UITSLAG B KLASSE

1ste prijs Jouke Vlasbloem, Sem Verwegen en  Djento Ruivenkamp

2de prijs Eelke Reinsma, Jesse Roorda en Pietie Terpstra

3de prijs Klaas Dijkstra, Indy Tuinier en Remko de Witte.

De prijzen werden aangeboden door Hettie van der Zee.

De kransen werden aangeboden door Constructie- en Lasservice van der Eems en Flying Potatoes