Op de lijst 10 parturen waarbij er 1 kaatster moest worden bijgeloot.

In de 2de omloop het partuur van Anna, Corrie en Senne tegen Hilde, Jeska en Fiera. Een spannende strijd die eindigde in 5-5 0/6 in het voordeel van Hilde c.s.

De andere halve finale ging tussen Roelie, Anna-Dieuwke en Gerde tegen Amarins, Marrit en Noa. Het partuur van Roelie nam een voorsprong en gaven dit ook niet meer uit handen. Voor hen een finaleplekje.

De halve finale tussen Wybrig en Hilde werd niet echt een partij. Wybrig c.s. namen een ruime voorsprong en gaven dit niet meer uit handen. Ze wonnen met 5-1 6/4.

In de finale nemen ze het op tegen Roelie c.s. Het partuur van Roelie neemt een 2-0 voorsprong maar het werd ook weer 2-2. En daarna werden de bordjes weer verdeeld naar 3-3.

Het 7de bordje is voor Roelie c.s. En ook het volgende bordje is voor Roelie. Met 5-3 6/4 na 2 bovenslagen van Gerde de kransen voor Roelie, Anna-Dieuwke en Gerde

UITSLAG

1ste prijs

Roelie Kroondijk Groningen