Na de ledenpartij de huldiging van de Jong Fammen, Larissa en Anouk Smink met Gerde Lycklama en coach Ype Hiemstra. Ze kwamen aan met de cabrio op het veld en met groot applaus ontvangen. De voorzitters van KVMakkum boden namens de KV een cado aan. De ouders (en familie) boden een cado aan en spraken de meiden even toe. Daarna nam Wiebe Visser(kaatsfan) het woord en werden door Marit, Liv, Ilse en Lieke de cado,s aangeboden door kaatsfan. Daarna nam  Kaatsvereniging Workum het woord en als laatste bedankten de meiden zelf de ouders, KV, familie en alle anderen. Na afloop werd het nog een gezellig feestje waar iedereen met de voetjes van de vloer kon.Op facebook KVMakkum staan filmpjes van de speeches en dergelijke.