• Dit evenement is voorbij.

Start competitie

24 april 19:00

Op woensdag 24 en donderdag 25 april starten we weer met de competitie-avonden voor de heren en dames! De heren kaatsen op woensdagavond, de dames op donderdagavond.

Op dinsdag 7 mei gaat ook de competitie voor de jeugdleden weer van start.

Net als voorgaande jaren starten we alle avonden om 19:00 uur en bedraagt de inleg € 10,- voor het hele seizoen of € 1,- per keer.

De competitie van de jeugd wordt verzorgt door Kees Tjeerdema. Je kunt je aanmelden via jeugd@kv-makkum.nl.
Indien je je wilt afmelden dan kan dit op maandag voor 18:00 uur bij Kees via 0515-233123.

De competitie van de heren wordt verzorgt door Sjirk Rolsma. Aanmelden kan via 0515-231365 of 06-17174139.
Indien je je wilt afmelden dan kan dit op woensdag voor 13:00 uur bij Sjirk, via een van bovenstaande telefoonnummers.

De competitie van de dames wordt verzorgt door de damescommissie. Aanmelden kan via de leden-app van het dames kaatsen, op woensdag voor 18:00 uur.

Tot dan!

Datum: