Woensdagmiddag 19 juni onder de stralende zon was het dan zover de Kleine Welpenpartij gesponsord door ZieZo Mode. Er deden maar liefst 24 kinderen mee. We hadden ze verdeeld in een A- en B- poule. In alle poules werd er gekaatst met 3 parturen.
In de B-1 Poule werden de winnaars Yannick Adema en Teatske Altena. In de B-2 poule werden de winnaars Mats Adema en Emma Ruivenkamp. Deze streden in de finale om de mooie kransen. De winst ging in de finale naar Mats en Emma, zij wonnen met 5-3 6/6 van Yannick en Teatske.
In de A-poule werd er ook leuk gekaatst om de finale in de wacht te slepen. De winnaars van de A-1 poule werden Joey de Vries en Teun de Witte. En in de A-2 poule werden Lars Koornstra en Rinske Marije van der Velde de winnaars. De finale werd gewonnen door Joey en Teun met 5-0 6/4.
A-Poule
1e prijs Joey de Vries en Teun de Witte