De laatste ledenpartij voor de Merke.

Bij de welpen B 8 partuur op de lijst.

Jurn & Rins namen het in de halve finale op tegen Senna & Riemer. Eerstgenoemden wonnen en op naar de finale.

De andere halve finale ging tussen Lyanne & Sara tegen Ruben & Lars. De jongens wonnen en dus een finale tussen Jurn & Rins tegen Ruben & Lars. Hete werd een spannende finale maar bij 5-4 6/4 viel de laatste slag. De kransen waren voor Jurn & Rins.

In de herkansing tussen Fleur & Wybrand tegen Lente & Joey. Ook hier werd spannend gekaatst en waren het Lente en Joey die wonnen met 5-4.

Bij de Welpen A klasse kaatsten Lennon, Niels, Emma en Sanne ieder voor zich.

Er werd gestreden om ieder punt en goed gekaatst. Maar er was een duidelijke winnaar met 3 gewonnen partijen.

UITSLAG WELPEN A

1ste prijs Niels van der Veen

2de prijs Lennon Linnenbank
UITSLAG WELPEN B

1ste prijs Jurn Amels & Rins Grobbink

2de prijs Ruben Postma & Lars Koornstra

1ste prijs herk. Lente van Bolhuis & Joey de Vries

2de prijs herk. Fleur Oostenveld & Wybrand Jaspers

Bij de pupillen kaatsten Mees, Lizz , Aise Bits en Lotte ook ieder voor zich. Mees won alle partijen dus hij met de krans naar huis. De andere 3 hadden allemaal 11 eersten voor. Lizz had minder punten voor dus zij eindigde als 4de . Aise Bits en Lotte hadden alles gelijk en eindigden dus samen op de 2de plek

UITSLAG PUPILLEN

1ste prijs Mees Kalt

2de prijs Aise Bits Jongsma & Lotte de Boer

Bij de Schooljeugd 3 partuur dus poulekaatsen.

Alle 3 parturen wonnen 1 partij en verloren 1 partij.

Haye, Alex en Marloes verloren de 1ste partij nipt en wonnen de ander met 5-3.

Sem, Noud en Ilse wonnen van Haye maar verloren met 5-5 4/6 van Klaas, Thomas en Jetske.

UITSLAG SCHOOLJEUGD

Haye Tjeerdema

Alex de Boer

Marlous Koops

Bij de dames 7 parturen op de lijst. Vele dames hadden de zaterdag ervoor ook al alles uit de kast gehaald bij de Keetpartij.

In de 1ste halve finale kaatsten Anna & Gerde tegen Indy, Christina en Winnie. Het partuur van Indy won vrij eenvoudig met 5-2.

De ander halve finale tussen Loes, Willemijn en Nathalie tegen Mirjam, Merel en Maartje werd met 5-3 6/6 gewonnen door het partuur van Loes.

In de finale bleek het partuur van Indy iets te sterk en zij wonnen met 5-3 6/2.

In de herkansing de finale tussen Kim, Evelien en Wies tegen Anja, Rixt en Grietje. Dit werd eenvoudig gewonnen door het partuur van Anja.

UITSLAG DAMES

Indy Tuinier

Christina van der Weerdt

Winnie de Boer

Loes Attema

Willemijn Jansen

Nathalie Hollerman

1ste prijs herkansing

Anja Oostenveld

Rixt van der Bles

Grietje de Haan

Bij de Heren 6 parturen dus 2 poules van 3.

Ook vele heren waren nog stram van de Keetpartij. En bij anderen was het zicht niet zoals normaal.

In Poule A 1 spannende partij tussen Klaas, Michiel en Jacob tegen Rienk, Sjouke en Uilke. Het ging om een plekje in de finale en met alles aan de hang wonnen Rienk c.s.

In Poule B was het partuur van Emiel, Xander en Leo de sterksten zij wonnen beide partijen.

In de finale ging het eerst nog gelijk op maar het partuur van Emiel was oppermachtig en zij namen aan het eind van de middag de kransen mee naar huis.

UITSLAG HEREN

Emiel Wijma

Xander Nauta

Leo Nauta

Rienk Veltman

Sjouke Politiek

Uilke Tuinier

Prijzen aangeboden door Nota Schildersbedrijf.

Kransen aangeboden door Gerritsma Interieur betimmering