-JEUGD-
Vandaag de traditionele Oeds van Dijk ledenpartij. Er waren vele kaats(t)ers weg te KNKB kaatsen maar ondanks dat hadden we in totaal 10 parturen op de lijst, verdeeld in 3 categorieen. Welpen, pupillen en schooljeugd.
Er werd leuk en sportief gekaatst.
Bij de welpen werd in 2 poules gekaatst. In de finale namen Mees en Aise-Bits het op tegen Niels en Lizz.
Beide parturen hadden in hun poule beide wedstrijden gewonnen. Met 5-4 6/0 wonnen Mees en Aise Bits de finale.
Bij de pupillen kaatste ieder voor zich. Noud won alle 3 partijen dus voor hem de krans. De 2de prijs ging russen Thomas en Jetske beide evenveel voor als tegeneersten. Maar met 2 punten meer voor was de 2de prijs voor Jetske.
Bij de schooljeugd ook ieder voor zich kaatsen met Thomas als winnaar.
Brecht en Marloes hadden ook evenveel voor- als tegeneersten. Maar Brecht met 2 punten meer voor won hierdoor de 2de prijs
Hieronder de prijswinnaars:
Welpen: poulekaatsen
1e prijs Mees Kalt & Aise Bits Jongsma
2e prijs Niels van der Veen & Lizz Groen
Pupillen: lijstkaatsen, ieder voor zich
1e prijs Noud Oostenveld
2e prijs Jetske Elgersma
Schooljeugd: lijstkaatsen, ieder voor zich
1e prijs Thomas Rinia
2e prijs Brecht Rinia