Op deze zeer zonnige zondag werd er om 11.00 uur gestart . Bij de dames een poule van 4 parturen. Er waren 2 parturen die na 2x kaatsen beide partijen hadden gewonnen. Een “echte “finale dus.Het ging gelijk op in het begin het waren Riki en Silke die met 5-3 wonnen van Geertina en Mirte.

UITSLAG DAMES

1ste prijs Riki Koops en Silke Bruinsma

2de prijs Geertina Nota en Mirte Jansen.

Bij de Heren een mooie lijst met 8 parturen. In de winnaarsronde streden Aise, Leon en Rudmer tegen Alwin, Eelke en Broer Sjoerd voor een plekje in de finale. Alwin c.s. wonnen dit met 3-5 6/6. Voor de andere finaleplek streden Clive, Christiaan en Jakke tegen Klaas, Lars en Sjoerd. Dit werd geen spannende strijd die met 0-5 6/6 werd gewonnen door Klaas en zijn maten. De finale werd spannender maar met 4-5 6/6 waren het Klaas, Lars en Sjoerd die wonnen.

In de verliezersronde de finale tussen Leo ( vervanger van de geblesserde Jouke), Niels en Alex tegen Emiel, Leo en Siebren. Ook dit werd een spannende finale maar het waren Leo en maten die de 1ste prijs wonnen. Bij de prijsuitreiking kreeg Alex de Boer die als pupil tussen de mannen kaatste ook een kran omgehangen.

UITSLAG HEREN

1ste prijs Klaas Bosma, Lars Mollinga en Sjoer Gielstra

2de prijs Alwin v.d Weerdt, Eelke Reinsma en Broer Sjoerd de Boer

1ste prijs verl. Leo nauta, Niels Roorda en Alex de Boer.

Prijzen aangeboden door Qualita Inspecties.

Kransen aangeboden door Fred Sprik en S.van der Wal Afbouw