De contributie voor jeugdleden t/m 17 jaar bedraagt 22,50 per jaar.
De contributie voor senioren vanaf 18 jaar bedraagt 35,- per jaar.

De contributie-inning via automatische incasso vindt eind april plaats, voorafgaand aan het kaatsseizoen.

Het verzoek aan de leden waarbij de contributie bij de automatische incasso is tegen geboekt deze zelf over te maken op:
NL59RABO03087.62.312 t.n.v. Kaatsvereniging Makkum o.v.v. voor- en achternaam + adresgegevens

Die leden die de bank hebben gemachtigd of de contributie zelf overmaken verzoeken wij vriendelijk dit voor 31 mei 2023 over te schrijven naar bovenvermeld rekeningnummer.

Belangrijke mededeling:
Indien u het lidmaatschap opzegt kan dit alleen per 01-01 van het jaar welke volgt op het lopende seizoen.

Voor vragen kunt u de penningmeester bereiken via penningmeester@kv-makkum.nl.

Machtigingsformulier lidmaatschap

Voor jeugdleden tot 18 jaar dient één van de ouders of verzorgers mede te ondertekenen. Alleen volledig ingevulde formulieren worden in behandeling genomen

Naam(Vereist)
E-mailadres(Vereist)
Adres(Vereist)
DD dash MM dash JJJJ
Akkoord machtiging(Vereist)
Akkoord machtiging
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.