Op zondag 10 juli de laatste krachtmeting voor de Merke. Menig lid moest s’ochtends nog ff bijkomen van de Keet Partij maar om 11.00 stonden ze weer “fris”in het veld. Bij de Dames 7 parturen op de lijst. In de finale namen Indy, Anja en Grietje het op tegen Alberdine, Mirte en Boukje. Het partuur van Indy bleken de sterksten van de dag en zij gingen dus met de krans om de nek huiswaarts.

In de herkansing de finale tussen Loes, Evelien en Rixt tegen de Maike (bijgeloot) , Lisa en Yildau. Laatstgenoemden hadden lang moeten wachten voor ze weer mochten kaatsen maar ze wonnen de finale toch.

UITSLAG DAMES

1ste prijs Indy Tuinier, Anja Oostenveld en Grietje de Haan.

2de prijs Alberdine Groen, Mirte Jansen en Boukje van der Werf

1ste prijs Herkansing Maike de Witte, Lisa Bloemsma en Yildau van der Logt.

Bij de Heren 9 parturen op de lijst. De halve finale ging tussen Ingmar, Tjitte en Lars W. tegen Geart, Sander en Jacob. Laatstgenoemden wonnen deze partij vrij eenvoudig met 2-5 0/6. In de finale namen Geart c.s. het op tegnm Eelke, Niels en Sietse. Ook dit werd een zeer makkelijke overwinning voor Geart en zijn maten. Met 0-5 4/6 werd de finale gewonnen.

In de Herkansing de finale tussen Jan, Jeroen en Wim tegen Tom, Sjouke en Simon. Deze finale was spannend maar de “jonkies”trokken aan het langste eind en wonnen met 4-5 2/6

UITSLAG HEREN

1ste prijs Geart Karsten, Sander Rinia en Jacob Bosma