Vele jeugdleden van de KV stonden op andere velden te kaatsen waar ook weer mooie prijzen werden gewonnen. Daardoor bij de Ledenpartij wat minder deelname. Maar dit mocht de pret niet drukken. Bij de Welpen 3 partuur dus Poule kaatsen. Aise Bits & Jurn namen het op tegen Lennon & Lizz een spannende pot die eindigde in 5-5 6/4. Daarna namen Lennon & Lizz het op tegen Niels & Lente deze wonnen ze met 5-3 6/2. De laatste partij tussen Aise Bits & Jurn tegen Niels & Lente was ook spannend maar met 4-5 wonnen nu Niels & Lente. Alle 3 parturen haddebn dus allemaal 1 partij gewonnen en 1 verloren. Niels & Lente hadden 10 eersten, Aise Bits & Jurn 11 eersten. En met 12 eersten waren de kransen voor Lennon & Lizz.

UITSLAG 1ste prijs

Lennon Linnenbank & Lizz Groen

Bij de Pupillen/Schooljeugd ook 3 parturen op de lijst. Brecht & Thomas namen het op tegen Gjalt & Lotte. Laatstgenoemden warenn de sterksten en wonnen met 5-2 6/2. Daarna namen Brecht & Thomas het op tegen Hidde en Mees. Laatstgenoemden wonnen deze parij met 5-2 6/4. Darna een “echte finale “tussen Gjalt & Lotte tegen Hidde & Mees. Gjalt & Lotte waren vandaag de besten en wonnen met 5-3 6/4.

UITSLAG 1ste prijs

Gjalt van Klink & Lotte de Boer