Zondag 27 augustus Heren 1ste klas V.F met 16 parturen op de lijst.

De wedstrijd stond onder leiding van D. Wierstra. De dag begon zonnig maar er volgden in de middag enkele buitjes. In de 2de omloop 3 partijen die eindigden in 5-4 dus er werd spannend gekaatst.

In de halve finales het partuur van Tjalling, Yannick en Rick tegenover Cris, Jacob en Jeroen. Een mooie partij waar het partuur van Tjalling zich terug vocht in de partij maar met 5-3 6/6 was het partuur van Cris de winnaar. In de andere halve finale het partuur van Bauke, Hendrik Jan en Riemer tegen André, Pieter Jan en Jurrit. Ook deze partij eindigde in 5-3 en het was het partuur van André dat zich plaatste voor de finale. De finale was eenzijdig snel en meer kan je er niet van maken. Het partuur van Cris was op en het partuur van André maakte de klus snel klaar en zij wonnen dan ook met 5-0 6/0. De prijzen werden uitgereikt door de voorzitter (Siepie Attema) en de kransen werden door Tineke Jorritsma uitgereikt.

Sponsoren van deze partij Koninklijke Tichelaar, Nynke Kapsalon & Beauty en Tineke Jorritsma Interne en Externe communicatie.

UITSLAG

André van Dellen Berltsum