Op zaterdag nachtkaatsen i.v.m. Leugenbollepop. Enkele leden hadden een sportief dagje want ook het voetbal was weer begonnen. Maar met 18 parturen op de lijst starten we om 19.00 uur. De weergoden waren ons ook goed gestemd want voor een avond in september was het een top avond. Al waren er wel veel ongenode gasten … bzzzzzz maar dit mocht de pret niet drukken. Op de 1ste lijst geen spannende partijen en ook de 2de lijst werd vlot verkaatst. In de 3de omloop Tjitte, Lars W en Willemijn tegen Tom, Leo en Boukje eerstgenoemden wonnen met 5-2. Het partuur van Jelle, Lars M en Jordi namen het op tegen Hyltje , Jacob en Mirte een partij met veel verbaal geweld maar ook met spannend kaatsen met 5-5 6/0 won het partuur van Jelle en stond dit partuur in de finale. Het partuur van Jan, Willy en Sem kwamen met een staand nummer in de halve finale. Hier namen zij het op tegen het partuur van Tjitte. Een mooie spannende strijd die met 5-3 6/0 gewonnen werd door Jan c.s. en zij dus op naar de finale. De finale werd een spannende strijd maar het was het partuur van Jan dat met de kransen naar huis gingen . Ze wonnen de finale met 5-4 6/2.

De prijzen van deze partij werden aangeboden door Slagerij Attema en Autobedrijf Kamstra.

De kransen werden aangeboden door

Jan Hiemstra (K)

Willy van der Velde