En dan was het eindelijk zover. Om 12.00 uur ging de jeugd los met hun Merke Ledenpartij. Onder leiding van Egbert, Lobke en Angelique liep alles top.

Bij De welpen B 4 partuur op de lijst. Lente &  Tessa verloren hun 3 partijen. Aise Bits & Ruben wonnen 1 partij en verloren de andere partijen. Lizz & Jurn wonnen 2 partijen dus voor een 2de prijs. Lennon & Senna wonnen al hun partijen dus voor hen de krans.

1ste prijs Lennon Linnebank (K) en Senna de Boer

2de prijs Lizz Groen en Jurn Amels

Bij de Welpen A 3 parturen op de lijst. Liv & Emma knokten voor wat ze waard waren maar verloren helaas beide partijen. Noud & Sanne wonnen hun 1ste partij maar de 2de partij liep het niet echt. Mees & Niels waren deze dinsdag de sterksten.

1ste prijs Mees Kalt en Niels van der Veen (K)

Bij de Pupillen A ook 3 partuur op de lijst. Alex & Thomas verloren hun 1ste partij maar de 2de werd gewonnen. Marrit & Lotte verloren hun beide partijen. Ilse & Jetske waren deze dag poppermachtig dus voor hen de krans.

1ste prijs Ilse Amels (K) en Jetske Elgersma

Bij de Schooljeugd 7 parturen op de lijst. De eerste halve finale tussen Sofie & Anke tegen Haye & Marloes werd een spannende partij. Met 5-4 6/0 de winst voor Haye & Marloes. De andere halve finale tussen Rick & Thomas tegen Gjalt & John werd een walk over voor Rick & Thomas. De finale werd niet echt spannend tussen Haye c.s. tegen Rick c.s. met 5-1 6/4 de winst voor Rick & Thomas.

1ste prijs Rick van der Weerdt (K) en Thomas Rinia

2de prijs Haye Tjeerdema en Marloes Koops

Lennart Adema werd door de voorzitters nog bedankt voor de fantastische trainingen die hij voor de jeugd verzotgt. En ook de JC werd bedankt voor hun inzet. Beide kregen een groot applaus. Helaas de bus kwam niet wat heel erg spijtig is voor de jeugd die een prijs hadden gewonnen. Maar een rondje op de kar over het veld maakte het een klein beetje goed. Volgend jaar mogen de winnaars van 2023 mee in de bus