Op deze zonnige Moederdag de 1ste ledenpartij van het seizoen.

Bij de Dames en de Heren allebei 4 partuur dus volop aan de bak met 3x kaatsen.

Bij de Dames hadden na 2x kaatsen alle parturen 1x gewonnen en kwam het aan op de laatste partij.

Het partuur van Romine, Loes en Evelien namen het op tegen Mirjam, Anja en Loes.

Waar het bij het partuur van Mirjam c.s. in de 2de omloop voor geen meter liep zo goed ging het deze partij. Nu was het bij partuur van Romine waar niks meer lukte en dus de winst voor Mirjam c.s.

De andere partij ging tussen Indy, Alberdine en Merel tegen Lieke, Lisa en Grietje.

Een gelijk opgaande strijd maar na 3-3 was het ,het partuur van Indy dat als eerste de 5 borden pakte en er met de winst en de kransen van doorgingen.

UITSLAG DAMES

1ste prijs Indy Tuinier (K), Alberdine Groen en Merel de Vries.

2de prijs Mirjam Oostenveld, Anja Oostenveld en Willemijn Jansen.

Bij de Herenwaren er na 2 omlopen kaatsen nog 2 parturen in de race om de felbegeerde kransen.

De andere 2 parturen konden niks meer winnen en lieten de 3de omloop voor wat het was. Ze  namen een heerlijk verkoelend drankje op het zonnige terras van de KV.

Het partuur van Bauke, Evert en Duncan namen het op tegen Klaas, Jacob en Lars.

Het partuur van Klaas leek deze partij naar hun hand te zetten maar het partuur van Bauke gaf niet op.

Ze namen na 4-4 ook de voorsprong tot 5-4 en dit was de nekslag voor het partuur van Klaas die genoegen moesten nemen met de 2de prijs.

UITSLAG HEREN

1ste prijs Bauke Hiemstra(K), Evert Bruinsma en Duncan Noordergraaf

2de prijs Klaas Bosma, Jacob Bosma en Lars Wijma

Wij bedanken de sponsoren Fam. Oeds van Dijk,  van deze partij.

De kransen werden gesponsord door Haarstudio 31 en Amels Lijm- en Metselwerken.